Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, October 6, 2013

Draken verslaan

Iedereen kent dat wel, zo'n stemmetje in je hoofd dat zegt: toe maar, neem dat koekje maar. Zo'n duveltje op je schouder of zo'n draak in je hoofd. Heel erg lastig als je jezelf probeert te overwinnen en met je gewicht bezig bent.
 
Ik kende die draken ook, die zeiden dat ik nog wel iets lekkers kon pakken. Voordat ik het wist was het net aangebroken pak koekjes al helemaal leeg. Inmiddels heb ik die draak in bedwang en ben ik op de goede weg.

3 comments:

  1. Mooi verwerkt! Die draak is schitterend en die tekst heel herkenbaar (alleen niet met koekjes) Fijne zondag verder, Gerrina

    ReplyDelete
  2. Wat een super leuke pagina met zo'n persoonlijke uitleg! Succes met het weerstand bieden aan al die draakjes die je dingen influisteren...;)
    Groetjes Fieneke

    ReplyDelete
  3. Heel veel succes met het intoom houden van de draak...

    ReplyDelete