Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Monday, August 15, 2011

I made some Magnolia cards on my vacation

Last week I spend some time with my husband and kids in France. In the eveninghours, when the kids were sleeping I made a few Magnolia cards.





1 comment:

  1. Wow! These are awesome too. I love your style and your colouring. The blocks of colour behind each image makes the cards very striking. Thanks for sharing some truly inspirational cards

    hugs Julie

    ReplyDelete