Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, March 13, 2011

Vakantieboekje 2010 Aurora

Laatst had ik al een boekje voor Danylo hier op mijn blog geplaatst. Nu heb ik ook eindelijk het boekje voor Aurora af.
De basis is hetzelfde, maar dan alleen met ander papier. Het papier is deze keer van My Minds Eye.







1 comment:

  1. Wat een onwijs leuk fotoboek. Via via kwam ik op jouw blog terecht: je maakt leuke dingen waar weer veel inspiratie uit te halen is. Ik heb me aangemeld als volger :)

    Gr. Anda

    ReplyDelete