Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, March 27, 2011

Afwerkprojecten

Ik heb eindelijk weer wat dingen die nog lagen afgerond. Soms heb je van die momenten... De eerste Layout heet 'Lekker ding!' en daar ben ik vrijdagavond op de crop in Ede aan begonnen. Hij is gemaakt met de papierlijn Stella Rose van My Minds Eye. Deze tweede layout is naar een schetuitdaging van het forum van De Craftorij. Hij was even blijven liggen, want soms weet je even niet hoe je verder moet. Dit doosje is gemaakt met een klein restje heel oud papier. Het merk van het papier weet ik niet eens meer. Het doosje is gevuld met Merci-chocolaatjes en is bestemd voor onze lieve buurvrouw. Geheel belangeloos past ze heel soms op onze kids op. En dan nog gewoon een leuk kaartje, ik weet nog niet voor wie deze gaat worden.

No comments:

Post a Comment